Ilmoittautuminen vuoden 2018 Liitopäiville alkaa

Suomen frisbeegolfliiton Liitopäivät on jäsenseurojen ja aktiivien vuosittainen kokoontuminen, jossa tarkastetaan ja kehitetään toimintaa sekä luodaan suuntaviivoja SFL:n toiminnalle. Ensimmäiset Liitopäivät kutsuttiin koolle syksyllä 2014.

Vuoden 2018 Liitopäivät järjestetään 19.-21.10. Partaharjun toimintakeskuksessa Pieksämäellä (Partaharjuntie 361, 76280 Partaharju). Liitopäivien yhteydessä juhlistetaan myös liiton 20-vuotisjuhlavuotta perjantaisen gaalan merkeissä. Liitopäivät päättyvät sunnuntaina yhdistyksen syyskokoukseen. Syyskokouksen kokouskutsu ja valtakirjapohja seurojen edustajille sekä ohjeistus hallitusehdokkaiden asetteluun toimitetaan jäsenseuroille sekä julkaistaan liiton internetsivuilla viimeistään 14 päivää ennen kokousta.

Ohjelma (SFL pidättää oikeudet muutoksiin):

Perjantai 19.10.

15.00 alkaen saapuminen Partaharjulle alkaa oman aikataulun mukaan
19.00  SFL 20 vuotta -gaalailta – Ruokailu, esiintyjä, palkitsemisia (rento tilaisuus, siisti arkinen pukeutuminen)

Lauantai 20.10.

08.00 Aamupala
09.00 Parigolfin pelaajakokous
09.30 Liitopäivä Open -parigolfkisa
11.30 Lounas
12.30 Liitopäivien avaus ja ohjelma käynnistyy

• Frisbeegolfrataprojekti – Case Tampere Disc Golf Center (Jussi Meresmaa)
  • Järjestelmät (Suomisport, Disc Golf Metrix)
  • Naisjaston ja SFK:n kuulumiset
  • Säännöt
  • Yhdenvertaisuus
  • Ryhmätöiden alustus ja aloitus
  • Välissä kahvitarjoilu

18.30 Illallinen ja ryhmätöiden jatkaminen
20.00 Sauna lämpiää, yhteistä illanviettoa

Sunnuntai 21.10.

08.00 Aamupala
09.00 Ryhmätöiden viimeistely
10.00 Ryhmätöiden purku
12.00 Lounas
13.00 Ryhmätöiden purku, Liitopäivien yhteenveto
14.30 Kahvit
15.00 Syyskokous

Ilmoittautuminen, kustannukset ja majoituksen varaaminen:

Ilmoittautuminen Liitopäiville on sitova ja se on auki 30.9.2018 klo 12 saakka. Jokaisen SFL:n jäsenseuran seurakohtainen osallistujakiintiö on 2 osallistujaa.

HUOM! Majoitukset varataan itse suoraan Partaharjun toimintakeskukselta (partaharju@partaharju.info).

SFL kustantaa viikonlopun tilat, ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen, kahvit ja välipalat, perjantain osallistujien osalta gaalaruokailu) ja ohjelman.

Osallistujat vastaavat itse tapahtuman majoituskuluista ja majoituksen varaamisesta. Majoitus on mahdollista kahden hengen tai yhden hengen huoneissa.

Majoituksen hinta on:

40 € / henkilö / yö (2hh) tai
65 € / henkilö / yö (1hh)

Majoituskulut laskutetaan osallistujien jäsenseuroilta tapahtuman jälkeen.

Ilmoittautumislomake.