Hae mukaan SFL:n junioritoimikuntaan!

Suomen frisbeegolfliitto perusti junioritoimikunnan alkuvuoden 2017 aikana. Toimikunnan tehtävänä on johdattaa jäsenseurojen toimintaa liiton vision 2022 suuntaan sekä edistää frisbeegolfin junioritoimintaa jäsenseuroissa.

Junioritoimikunta kehittää ensisijaisesti konkreettisia toimia, tapoja sekä ohjeistuksia, joita seurat voivat toteuttaa paikallisesti edistääkseen omaa junioritoimintaansa sekä kasvattaa frisbeegolfin junioriharrastajien määrää niin paikallisesti kuin kansallisestikin.

Junioritoimikunnan hakuaikaa on jatkettu sunnuntaihin 23.9.2018 asti. Liiton hallitus nimeää jaoston jäsenet pian hakuajan päätyttyä.

Jaostoon haetaan jäseniä toistaiseksi:

• jaostoon etsitään aktiivisia kehittäjiä ja toimijoita 1-2 vuoden toimintakaudelle
  • jaosto päivittää toimintasuunnitelman, suunnittelee ja koordinoi toimintaa sekä tarjoaa työkaluja seuroille
  • myös nykyisten jäsenten haettava paikkaa

Hae mukaan toimikuntaan lähettämällä hakemus SFL:lle. Kerro lomakkeella, miksi haluaisit mukaan toimikuntaan sekä yhteystietosi. Lisätietoja hausta antavat hallituksen junioritoimintavastaava Anne Kettunen ja toiminnanjohtaja Anniina Ihamäki.

Hakemuksessa on suositeltavaa mainita kaikki kokemus junioritoiminnan parissa työskentelystä sekä vapaaehtoistoiminnasta.

Hakulomake.