Prodigy Disc Europe SFL:n pro tourin pääyhteistyökumppaniksi

Suomen frisbeegolfliitto ry on tehnyt kaksivuotisen sopimuksen Prodigy Disc Europen kanssa liiton kansallisen kärkikiertueen pääyhteistyökumppanuudesta. Vuonna 2018 kiertue kulkee nimellä Prodigy Disc Pro Tour.

“Prodigy Disc:in strategiassa on sekä lajin, että yrityksen kasvattaminen maailmanlaajuisesti. Suomi on frisbeegolfmaailmassa eräänlainen suunnannäyttäjä ja siksi Suomen Frisbeegolfliitto on meille erinomainen yhteistyökumppani”, Prodigy Discin Lasse Paju toteaa.

Pro tour on vuosien saatossa vakiinnuttanut asemansa SFL:n kilpailukalenterissa sekä pelaajien arvostamana kilpailusarjana. Prodigy Disc Pro Tourilla kilpaillaan neljässä eri osakilpailussa. Osakilpailupalkintojen lisäksi panoksena ovat perinteiseen tapaan kiertueen kokonaispalkinnot.

Tänä vuonna pro tourilla kierretään seuraavasti:

26.-27.5. Tammisaari, Västerby
16.-17.6. Oulu, Pikkarala
4.-5.8. Turku, Lauste
1.-2.9. Lahti, Mukkula

Pro tourin uudet nettisivut avataan viikolla 17. Pro-tourin ensimmäisen osakilpailun ilmoittautuminen avataan Metrix-alustalle keskiviikkona 25.4.2018 klo 19.