Suomisport-tilannekatsaus 19.3.2018

Pilotointi Maksuturvan sopimusalustan kanssa on tällä hetkellä vielä kesken. Kun saamme Olympiakomiteasta tiedon, että sopimusalusta on testattu onnistuneesti (testejä tekevät useiden lajiliittojen seurat) ja valmis laajempaan käyttöön, pääsemme eteenpäin.

Seura voi myydä jäsenyystuotteitaan Suomisportissa, kun se on tehnyt sopimuksen Maksuturvan kanssa. Maksuturva on finanssivalvonnan alainen toimija. Tämä tarkoittaa sitä, ettei se saa siirtää rahaa toimijoille, joiden kanssa sillä ei ole sopimusta.

Tarkemmat tiedot sopimusprosessin etenemisestä on toimitettu tänään seurojen edustajille sähköpostitse. Mikäli viesti ei ole tavoittanut seuraanne, otathan yhteyttä liiton toiminnanjohtajaan.

Päivitetty Suomisport-osio julkaistu

Tärkeää tietoa löytyy Suomisport-uudistuksesta löytyy nyt luodulta liiton Suomisport-ohjesivulta. Sivustolle on koottu vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä ohjeistuksia seuratuotteiden luomista ja nipputilausten tekemistä varten.

Maksuturvan palvelukatko 25.3.2018 klo 00:00 – 12:00

Huomioittehan tämän viikon sunnuntain palvelukatkon, jonka myötä Maksuturvan ominaisuudet (eli tällä hetkellä lisenssien ja vakuutusten osto) eivät ole käytössä Suomisportissa. Alla Maksuturvan tiedote palvelukatkosta.

Maksuturvan palvelussa on palvelukatko sunnuntaina 25.3.2018 alkaen klo 00.00. Katkon arvioidaan päättyvän viimeistään klo 12.00.

Kaikki Maksuturvan palvelut ovat poissa käytöstä palvelukatkon ajan.

Kaikkia teknisiä huoltotöitä ei voida valitettavasti tehdä ilman vaikutuksia asiakkaisiin. Palvelukatko pyritään kuitenkin pitämään mahdollisimman lyhyenä ja palvelut palautetaan asiakkaiden käytettäviksi heti kun uuden palvelualustan toimivuus on todennettu.

Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lisätietoja:

Anniina Ihamäki