SuomiSport-tilannekatsaus 21.2.2018

Maksuturva tekee parhaillaan viimeisiä viilailuja sopimuspohjan suhteen. Sopimuspohjan valmistuttua seurat voivat allekirjoittaa sopimuksen seuran ja Maksuturvan välille. Kun sopimusasiat ovat kunnossa, voidaan seurajäsenyystuotteet luoda SuomiSport-järjestelmään ja jäsenyysmyynti tämän myötä aloittaa.

Seurojen SuomiSport-yhteyshenkilöille on lähetetty sähköpostitse kohdistettu info, kuinka sopimuksen allekirjoitukseen voi valmistautua ennakolta. Tässä vaiheessa seuroja pyydetään välittämään toiminnanjohtajalle (toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi) tiedoksi seuranne seurakäyttäjiksi (hallinnoijiksi) SuomiSportiin lisättävät henkilöt.

Mikäli seuranne ei ole saanut tätä ohjeistusviestiä, olettehan yhteydessä toiminnanjohtajaan.

Lisäksi Maksuturva on ohjeistanut, että sopimuksen allekirjoituksen jälkeen heille tulisi myös toimittaa enintään 3kk vanha yhdistysrekisteriote sekä dokumentti, josta selviävät hallituksen jäsenet.

Tiedotamme SuomiSport-uudistuksen etenemisestä jälleen heti, kun asiat menevät eteenpäin. Tässä vaiheessa pätee edelleen samat ohjeistukset kuin aiemmissa tämän vuoden tiedotteissamme. Edellistä tiedotetta pääset lukemaan täällä.

Lisätietoja:

Anniina Ihamäki