SFL:n kilpailunjärjestäjän lisenssi on valmistunut

Oikeus SFL:n alaisten kilpailujen järjestämiseen Suomessa voidaan myöntää nyt jäsenseuran ohella myös yritykselle tai oikeustoimikelpoiselle yhteisölle. Kilpailuiden järjestäminen edellyttää SFL:n kilpailunjärjestäjän lisenssin lunastamista.

Asiasta päätettiin liiton syyskokouksessa Kiipulassa 22.10.2017. Kilpailunjärjestäjän lisenssin hinta on syyskokouksen päätöksen mukaisesti 200 € / kalenterivuosi. Lisenssi oikeuttaa SFL:n alaisten kilpailuiden järjestämiseen Suomessa hakulomakkeen ehtojen mukaisesti. SFL:n jäsenseuroille kilpailuiden järjestäminen on edelleen ilmainen jäsenetu. Lisensoidut kilpailunjärjestäjät julkaistaan SFL:n nettisivuilla.

Lisätietoja kilpailunjärjestäjän lisenssistä löydät hakulomakkeelta. Hakemukset pyydetään toimittamaan frisbeegolfliiton toiminnanjohtajalle. Hakemusten hyväksymisestä vastaa SFL:n hallitus.

Lisätietoja:

Anniina Ihamäki