Haemme Pro-tourille yhteistyökumppania

Suomen frisbeegolfliitto ry hakee pääyhteistyökumppania vuoden 2018 ja 2019 pro-toureille. Toiveenamme on luoda kaksivuotinen yhteistyösopimus, jonka myötä kehitämme yhdessä kiertuetta kokonaisvaltaisesti ja molempien osapuolten toiveiden mukaisesti. Myös yksivuotinen sopimus on mahdollinen.

SFL:n pro-tour on frisbeegolfin valtakunnallinen kärkikiertue. Kiertueella kilpaillaan perinteisesti osakilpailupalkinnoista ja kiertueen kokonaispalkinnoista. Vuoden 2018 pro-tourilla annetaan myös näyttöjä vuoden 2019 MM-joukkueen valintoja ajatellen. Kiertueella on vuodesta toiseen nähty terävin kansallinen kärki kilpailemassa kovatasoisissa ja laadukkaissa tapahtumissa.

Kiertueen kehittäminen jatkuu. Viestintä keskitetään kiertueen omille kotisivuille ja sosiaalisessa mediassa tavoitellaan aiempaa kattavampaa peittoa. Myös paikallista näkyvyyttä lähdetään tehostamaan. Osakilpailujärjestäjät (SFL:n jäsenseurat) sekä kiertueen yhteistyökumppani ovat keskeisessä asemassa kehityssuuntaa määritettäessä.

Kuva: SFL / Jesse Kyytinen

2018 pro-tourilla kilpaillaan seuraavasti

26.-27.5. Tammisaari, Västerby
16.-17.6. Oulu, Pikkarala
4.-5.8. Turku, Lauste
1.-2.9. Lahti, Mukkula

Kiertueen pääyhteistyökumppanille on luvassa

• Nimikkokiertue: pääyhteistyökumppanin kanssa valittua nimeä käytetään kaikessa kiertueen viestinnässä
  • Mediatiedotteet ja artikkelit: vähintään 10 kiertueen kotisivujen uutista sekä mediatiedotetta, joissa yhteistyökumppani esillä
  • Verkkonäkyvyys: ensisijainen näkyvyys kiertueen kotisivuilla sekä kiertueen sosiaalisen median kanavissa, lisäksi mahdollisuus mainospaikkaan ja uutisointiin Suomen frisbeegolfliiton kotisivuilla
  • Mainospaikkoja tapahtumissa: yhteistyökumppanin toimittama mainosmateriaali sovitusti esillä osakilpailuissa
  • Oma esittelypiste: standi jokaisen osakilpailupaikkakunnan kilpailualueella, mahdolliset myyntioikeudet neuvotellaan erikseen
  • Muut erikseen sopimuksessa määriteltävät kokonaisuudet

Kuva: SFL / Teppo Ahola

Odotamme tarjouksen koostuvan seuraavista osista

• Rahallinen tuki, käytettäväksi SFL:n harkinnan mukaisesti kokonaisuudessaan tai osin kiertueen kehittämiseen ja palkintoihin
  • Mahdolliset muut tukimuodot (esimerkiksi tuotepalkinnot, etuudet tai vastaavat)
  • Mahdolliset toiveet tai vaatimukset koskien kiertueen myyntipaikkoja ja -oikeuksia
  • Mahdolliset muut toiveet tai vaatimukset

Lähetättehän tarjouksenne sähköpostitse: toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi viimeistään sunnuntaina 4.2.2018. Toiminnanjohtaja käsittelee ja neuvottelee tarjoukset luottamuksellisesti.

Tarjousten sisältöä ei julkaista. Valitun yhteistyökumppanin kanssa solmitun sopimuksen kokonaisarvo (nimellisarvo) voidaan julkaista molempien osapuolten suostumuksella.

2017 pro-tourille toteutettuihin verkkosivuihin voi käydä tutustumassa täällä:

Kuva: SFL / Pertti Tuppurainen

SFL hakee laajamittaisesti yhteistyökumppaneita

Pro-tourin ohella SFL etsii yhteystyökumppaneita toteuttamaan muun muassa huippu-urheilutoimintaa (näkyvyys maajoukkueen mukana) ja juniorileirityksiä.

Myös erilaiset yhteistyöhankkeet ovat mahdollisia ja tulemme tarjoamaan mainospaikkoja uudistuvilla verkkosivuillamme.

Halutessanne voitte tehdä kattavamman esityksen yhteistyöstä tai kysyä lisätietoja SFL:n toiminnanjohtajalta:

Mikko Kaakinen
mikko.kaakinen@frisbeegolfliitto.fi
045 663 5168 (numero käytössä 6.2.2018 saakka)

Anniina Ihamäki
anniina.ihamaki@frisbeegolfliitto.fi