SFL:n lisenssimyynti alkaa SuomiSportissa

SFL:n kilpailulisenssin myynti alkaa SuomiSportissa maanantaina 18.12.

13.12. lukien kaikki lisenssitilaukset tehdään SuomiSportissa. Jäsenseuran kautta lisenssiä ei siis voi enää hankkia.

Ellei lisenssille ole akuuttia tarvetta, pyydämme hankkimaan lisenssin vasta seurojen jäsenmyynnin avautuessa SuomiSportissa. Pyynnön taustalla on järjestelmän keskeneräisyys: SuomiSportissa ei vielä ole seurojen jäsenmyynnin valmiutta eikä näin ollen jäsenrekisteritietoja.

Kun lunastat kerralla SuomiSportissa ensin seurajäsenyyden ja sen jälkeen lisenssin, saat tietosi varmimmin ajantasaisina järjestelmiin.

Nyt siirtymävaiheessa pelkän kilpailulisenssin lunastavat: toimita SuomiSportin rekisteröitymisen yhteydessä saamasi Sportti-id seurasi jäsenvastaavan tietoon. Lisenssi- ja jäsentiedot yhdistetään jälkikäteisesti. Tämä edellyttää manuaalisia työvaiheita ja katkos lisenssin voimassaolossa on mahdollinen.

Lisätietoja seuran perusjäsenille, kilpapelaajille, seuran jäsenvastaaville sekä kilpailunjärjestäjille löytyy SuomiSport -tiedotteessa.

Kisakone korvataan Metrix tulospalvelu- ja kilpailunhallintajärjestelmällä

Myös SFL:n hienosti palvellut Kisakone ollaan korvaamassa kaudelle 2018 Metrix kilpailunhallinta- ja tulospalvelujärjestelmällä. Tiedotamme Metrixin käyttöönotosta erikseen laajasti.

SuomiSport siis tulee aikanaan vertailemaan pelaajatietoja Metrixin kanssa, Kisakoneen kanssa tietoja ei enää vertailla. Tästä syystä nyt siirtymävaiheessa tilatun SFL:n lisenssinhaltijan jäsenyyttä seurassa ei tarkasteta ajantasaisesti kilpailun yhteydessä.

Kisakoneessa julkaistaan vielä ainakin tammikuun 2018 kilpailut.

Ilmoitamme 15.1. mennessä, julkaistaanko helmikuun kilpailut Kisakoneessa vai uudella Metrix-alustalla.

-SFL