Amatöörikiertue 2017

SFL-logo-uusi

Am1-tour 2017 amatöörikiertueen osakilpailujärjestäjät valittu

Vuoden 2017 SFL: n amatöörien kärkikiertue, Am1-tour, kilpaillaan seuraavasti:

13.-14.5. Kerava

10.-11.6. Hanko

8.-9.7. Kokkola

29.-30.7. Imatra

12.-13.8. Turku

Hakemuksia tourin osakilpailujärjestäjiksi saapui yhteensä kuusi. Kiitos kaikille hakijoille.

SFL ry hakee vuoden 2017 amatöörikiertueelle pääyhteistyökumppania.

Am1-tour on valtakunnallinen amatöörien kärkikiertue, jossa kilpaillaan perinteisesti osakilpailuvoittojen ja kiertuemenestyksen ohella muun muassa paikoista junioreiden ja amatöörien SM-kilpailuihin.

Amatööri- eli harrastekilpapelaajien joukosta nousee vuosittain uusia kykyjä ja lupauksia kohti kansallista huippua.

Amatööriluokissa kamppaillaan muistopalkinnoista ja kohtuullisista tuotepalkinnoista (top-3) SFL:n suosituksen mukaisesti.

Kiertueen pääyhteistyökumppanille on luvassa

• Nimikkokiertue: nimeä käytetään kaikessa kiertueen viestinnässä SFL:n ja osakilpailun järjestävän jäsenseuran toimesta
  • Ensisijainen näkyvyys kaikessa kiertueen viestinnässä: Vähintään 10 SFL kotisivujen pääuutista ja tiedotetta valtakunnallisiin mediataloihin
  • Mainospaikkoja: toimittamansa mainosmateriaali esille jokaisen osakilpailupaikkakunnan kilpailualueella, osakilpailujärjestäjän toimesta
  • Oma esittelypiste: standi jokaisen osakilpailupaikkakunnan kilpailualueella, mahdolliset myyntioikeudet neuvotellaan erikseen
  • Verkkomainokset: mainosbannerit näkyville paikoille Suomen frisbeegolfliiton Kisakoneeseen sekä sosiaalisen median tapahtumasivuille
  • Muut erikseen sopimuksella rajattavat kokonaisuudet

Tarjoukset tulee lähettää sähköpostilla toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi viimeistään 15.02.2017 klo 15.

Tarjouksen odotetaan koostuvan seuraavista osista

• Suora rahallinen tuki, käytettäväksi SFL:n harkinnan mukaisesti kokonaan tai osin kiertueen kehittämiseen tai palkitsemisiin.
  • Mahdolliset muut tukimuodot, kuten pelaajapaketit, etuudet vai vastaavat
  • Mahdolliset toiveet tai vaatimukset kiertueen myyntipaikkojen ja -oikeuksien osalta
  • Muut mahdolliset toiveet tai vaatimukset

Tarjoukset käsitellään ja neuvottelut saatetaan loppuun luottamuksellisesti.

Tarjousten sisältöä ei julkaista. Sopimuksen kokonaisarvo (nimellisarvo) voidaan julkaista molempien osapuolten suostumuksella.

Lisätietoja antaa

Mikko Kaakinen