Hae mukaan SFL:n junioritoimikuntaan

Seppo Paju

Näitä lisää: Vuoden 2010 alle 16-vuotiaiden maailmanmestari: Seppo Paju, 7k

Suomen frisbeegolfliitto perustaa junoritoimikunnan alkuvuoden 2017 aikana. Toimikunnan tehtävänä on johdattaa liiton jäsenseurojen toimintaa Visio 2022 suuntaan sekä edistää frisbeegolfin junioritoimintaa jäsenseuroissa.

Junioritoimikunta kehittää konkreettisia toimia, tapoja sekä ohjeistuksia, joita seurat voivat toteuttaa paikallisesti edistääkseen omaa junioritoimintaansa sekä kasvattaa frisbeegolfin junioriharrastajien määrää niin paikallisesti kuin kansallisestikin.

Toimikunta tulee koostumaan SFL:n hallituksen edustajasta (perustamisvaiheessa Juha Kytö) sekä erikseen nimetyistä henkilöistä, jotka voivat tulla myös SFL:n hallituksen ulkopuolelta.

Nyt haemme perustettavaan toimikuntaan jäseniä
Hae mukaan toimikuntaan lähettämällä hakemus SFL:lle. Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessasi miksi haluaisit mukaan toimikuntaan sekä yhteystietosi.

Hakemuksessa on suositeltavaa mainita kaikki kokemus junioritoiminnan parissa työskentelystä sekä vapaaehtoistoimista.

Toimita hakemus sähköpostitse osoitteella: juha.kyto@frisbeegolfliitto.fi
Hakuaikaa on maanantaihin 30.1. asti. Liiton hallitus nimeää jaoston jäsenet pian hakuajan päätyttyä.