Mainospaikat SFL Kisakoneessa

Suomen frisbeegolfliitto tarjoaa mainostajille erinomaista näkyvyyttä SFL:n Kisakoneessa.

Näyttökuva 2016-12-13 kello 21.53.54

Kuvakaappaus SFL:n Kisakoneesta 13.12.2016

Kisakoneen potentiaalisten mainosnäyttöjen määrät ovat erinomaiset; Kisakone on keskitetty liiton tulospalvelujärjestelmä, josta löytyvät kaikkien SFL:n alaisten kilpailujen tulokset ja kisainfot, mukaan luettuina SM-kilpailut ja kotimaiset kärkikiertueet. Kilpailukaudella kuukausittaisia sivulatauksia on yli miljoona ja etusivun näyttöjä yli 100.000.

Banneripaikka sisältää kiinteän mainospaikan etusivulla ja muilla yleissivuilla ja myydään aikavälille 15.02.2017 – 31.12.2017 (10,5 kk sopimuskausi). Mainostaja voi muokata mainoksen sisältöä ostetun kauden aikana.

Linkki Kisakoneen etusivulle

Tarjolla kaksi mainospaikkaa

Banneripaikoista on tarjolla edellä mainituksi sopimuskaudeksi vain kaksi (2 kpl) ja ne myönnetään korkeimmat hyväksytyt tarjoukset esittäneille. Aiemmin esitetty mainospaikan minimihinta on poistettu.

Tarjouksessa tulee esittää mainospaikan kokonaishinta aikavälille 15.2.2017 – 31.12.2017 (10,5 kk, alv 0%). Tarjotun hinnan lisäksi pyydämme lyhyen selvityksen siitä mitä mainospaikka tulee sisältämään.

Sitovat tarjoukset pyydetään lähettämään sähköpostitse toiminnanjohtaja Mikko Kaakiselle viimeistään 10.02.2017 klo 15.

toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

Toiminnanjohtaja vastaa myös mahdollisiin tarkentaviin kysymyksiinne.

Valitsemme aikanaan mainospaikan saajat suoraan ensimmäisellä kierroksella saapuneiden tarjousten joukosta. Tarjouksen jätettyänne voitte halutessanne kysyä väliaikatietoja, onko viimeisin tarjouksenne kahden parhaan joukossa. Viimeinen hetki tarjouksen esittämiselle on 31.01.2017 klo 15.00.

***

Mainosbannerin sisällön on oltava Kisakoneen muuta sisältöä häiritsemätöntä sekä urheiluhengen ja hyvien tapojen sekä Suomen lakien mukaista. SFL pidättää oikeuden hylätä toimitettu mainos.

Mainosbannerin koko on 290*145 pikseliä ja paikan ostaja määrittelee linkin jonne banneri ohjautuu. Mainos tulee toimittaa mainostajan omalta SSL-suojatulta palvelimelta upotettavana mainoksena JPG tai PNG -muodossa. Vastaavasti kuvat voi toimittaa SFL:n palvelimella ylläpidettäväksi. Mainoskuvan maksimikoko on 100 kt.

Kilpailukohtaisten alasivujen mainospaikat eivät sisälly sopimukseen, vaan ovat kokonaisuudessaan kilpailunjärjestäjien käytössä.

Sopimuskausi laskutetaan yhdessä erässä keväällä 2017.

SFL uusi logo