Mikko Kaakisesta toiminnanjohtaja

Mikko Kaakinen

Suomen frisbeegolfliiton toiminnanjohtajaksi valittiin kymmenen hakijan joukosta 37-vuotias Mikko Kaakinen Salosta. Mikko aloittaa toiminnanjohtajan tehtävässä 1.1.2016.

Mikko on pitkän linjan frisbeeurheilija niin ultimaten kuin frisbeegolfinkin parissa. Mikon merkittävin kilpasaavutus frisbeegolfissa on EM-kisojen 5. sija vuonna 2007. Sitä ennen Mikko voitti Suomen Liitokiekkoliiton ultimaten sisäsarjassa SM-kultaa vuosina 2004-2005 ja SM-pronssia vuosina 2003-2004 Turku Terror Ultimate ry:n riveissä. Mikko oli myös mukana Suomen juniorimaajoukkueessa ottaen MM-kisojen 4. sijan vuonna 1996.

Mikolla on myös vahva ja aktiivinen tausta lajin seuratoiminnan puolella. Mikko on ollut mukana käynnistämässä ja viemässä eteenpäin niin Turun, Mikkelin kuin viimeisimpänä Salon frisbeegolfin seuratoimintaa.

Toivotamme Mikon sydämellisesti tervetulleeksi tehtävään ja kiitämme samalla Teemu Lehtomäkeä hänen vuosistaan SFL:n toiminnanohjaajana.

SFL:n hallitus toivottaa kaikille rauhallista joulunaikaa ja menestystä vuodelle 2016!