Suomen frisbeegolfliiton seura-avustukset 2014

Suomen frisbeegolfliitto julistaa jäsenseuroilleen haettavaksi avustuksen visiomme mukaisen toiminnan edistämiseen. Tällainen toiminta voi olla seuran elinvoimaisuuden kehittämistä, lapsille ja nuorille suunnattuja toimintoja, naisten ja tyttöjen mukaan saamista tai huippu-urheilun tukemista.

Esimerkkejä

Elinvoimaiset seurat
– Jäsenhankintakampanja, jäsenten tai hallituksen koulutus yhdistyksen toimintaan liittyen (viestintä, kirjanpito, hallinto jne.)

Lasten ja nuorten suosikkiharrastus
– Lajin esittely koululaisille, ohjatut harjoitukset, frisbeegolfkurssi, frisbeegolfleiri jne.

Naiset ja tytöt mukaan
– Naisille ja tytöille profiloituja tapahtumia jne.

Huippu-urheilua
– Frisbeegolf-, henkinen-, fyysinen-, ravintovalmennus jne.

Hakuaika on 9.4.-31.5.2014. Avustukset maksetaan seuran osoittamalle tilille heti sen jälkeen, kun liiton hallitus on antanut avustuksesta myönteisen päätöksen. Avustus tulee käyttää tänä vuonna tapahtuvaan toimintoon. Avustuksen käytöstä pyydetään selvitys syksyllä 2014.

Hakemukset osoitetaan sähköpostitse: toiminnanohjaaja@frisbeegolfliitto.fi

Hakemuksen tiedot

• Seuran nimi
  • Yhteyshenkilön nimi, puhelin ja sähköposti
  • Seuran hallituksen kokouksen päätöksen ajankohta
  • Mihin tarkoitukseen avustusta haetaan, kuinka montaa henkilöä toiminta koskettaa?
  • Avustetun toiminnan tulot ja menot

Selvityksen tiedot

• Kuvaus toiminnasta, jota avustuksella toteutettiin ja kuinka montaa henkilöä toiminta kosketti?
  • Toiminnan toteutuneet kustannukset
  • Arviointi toiminnan onnistumisesta ja kehittämisideat