SDGO 2013 maksuinfo liiton kautta maksaville

Stockholm Disc Golf Openin ilmoittautuminen avautui 5.1.2013.

Kisoihin on rating-perusteinen vaiheittainen rekisteröityminen tammi-maaliskuun aikana. Tutustu tarkemmin rating-rajoihin ja päivämääriin SDGO:n virallisilla kisasivuilla kohdassa Registration.

SDGO:n osallistumismaksu on mahdollista maksaa joko suoraan kisajärjestäjälle kruunuissa tai SFL:n kautta euroissa. Jos maksat liiton kautta, muistathan ilmoittaa tästä rekisteröintivaiheessa kisajärjestäjälle (kohdassa Means of payment, valitse SFL/FFA). Pelaajalla on kaksi viikkoa maksuaikaa siitä kun hän on saanut paikan kisoista ja pankkien väliseen maksuliikenteeseen voi mennä joitakin päiviä.

SFL:n kautta maksettaessa kilpailumaksu on 120 euroa ja sen voi suorittaa SFL:n tilille 106030-104405. Maksun viestissä pitää näkyä teksti: SDGO / Nimesi / PDGA-numerosi.