SFL hakee kilpailuja vuodelle 2013

Vuoden 2013 SFL-kilpailujen haku alkaa!

Ensi vuonna pelataan jälleen frisbeegolfia ympäri Suomen. Se, kuinka laajalti maamme kilpailukartta on katettu, riippuu mahtavien jäsenseurojemme halusta järjestää hienoja kilpailuja jäsenilleen. SFL pyytääkin nyt kaikkia halukkaita ilmoittamaan innokkuutensa vuoden 2013 kilpailujen järjestäjiksi.

Vielä tässä vaiheessa ei tarkkoja päivämääriä EuroTourin osalta ole lyöty lukkoon, mutta ne ratkennevat hyvissä ajoin tämän vuoden puolella. Suurten ulkomaisten kilpailujen aikana voi toki järjestää kilpailuja myös Suomessa, mutta etenkin pro-tourin osakilpailujen ja SM-kilpailujen on oltava EuroToureista vapaina viikonloppuina.. Jo tässä vaiheessa on hyvä muistaa, että frisbeegolfin SM-kilpailut pelataan Tammisaaressa 15.–18.8.2013.

Erityisesti toivotaan joukkue- ja parigolfin SM-kilpailuja järjestettäväksi jo keväällä.

Tourien osalta sääntöjä tarkistetaan alkuvuodesta ja siinä vaiheessa, kun tiedetään kilpailujen hakijat ja paikkakunnat. Tour-säännöt noudattavat myös ensi suurilta osin tämän vuoden sääntöjä.

Talven aikana saa myös järjestää SFL-kilpailuja, joista luonnollisesti lasketaan ratingit ja joissa siis noudatetaan virallisia frisbeegolfin sääntöjä ja liiton toimintatapoja.

Vuosi 2012 oli ennätyksellinen ja kilpailuja oli peräti 33 ympäri Suomen. Rikotaan ennätys ensi vuonna!

Lähetä hakemuksesi hallitukselle osoitteeseen toiminnanohjaaja@frisbeegolfliitto.fi helmikuun 17. päivä mennessä.

Kilpailuhakemuspohja

Järjestäjän muistilista