Kisajärjestäjiä ja sponsoreita haetaan sarjoille

?-Sarja 2011

Suomen Frisbeeliitto organisoi kaudelle 2011 sarjan jossa pelataan neljä kaksipäiväistä osakilpailua.

-Kilpailuissa heitetään vähintään 3 x 18 väylää
-Sarjoina Avoin ja Naiset
-Kilpailumaksu 40€, josta 25% menee kilpailun järjestäjälle, 25% sarjan palkintopottiin ja 50% kilpailun palkintopottiin
-Sarjassa maksetaan rahapalkintoja
-Kilpailun järjestäjä voi lisätä palkintopottiin sponsoripalkintoja
-Pelaajan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua
-Kilpailuja voi järjestää vain Suomen Frisbeeliiton jäsenseura

SFL hakee sarjalle nimisponsoria. Sponsoroinnista saatavat varat siirretään sarjan palkintopottiin.

Pyry-Tour 2011

Suomen Frisbeeliitto organisoi kaudella 2011 amatööreille, junioreille ja senioreille sarjan jossa pelataan neljä yksi- tai kaksipäiväistä osakilpailua.

-Kilpailuissa heitetään vähintään 2 x 18 väylää.
-Kisat joko 1- tai 2-päiväisiä.
-Sarjoina Masters, Amateur Advanced ja Juniorit
-Kilpailumaksu Masters ja Amateur Advanced 20€, Juniorit 10€.
-Maksuista 25% menee kilpailun järjestäjälle, 25% sarjan palkintopottiin ja 50% kilpailun palkintopottiin. Mastereille rahapalkinnot, muissa sarjoissa tuotepalkinnot mahdollisen sponsorin kanssa yhteistyössä.
-Kilpailun järjestäjä voi lisätä palkintopottiin sponsoripalkintoja
-Pelaajan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua
-Kilpailuja voi järjestää vain Suomen Frisbeeliiton jäsenseura

SFL hakee myös Pyry-Tourille nimisponsoria ja yhteistyökumppania tuotepalkinnoille.

Sponsoritarjoukset  molempiin sarjoihin voi lähettää osoitteeseen sihteeri@frisbeegolfliitto.fi.
Hakemukset  molempiin sarjoihin 15.3.2011 mennessä sihteeri@frisbeegolfliitto.fi.