SFL hakee järjestäjää SM-turnaukselle

Frisbeegolfin SM-kilpailut kärjestetään 3-4 -päiväisenä tapahtumana (25) 26-28.8.2011.

Mitkä sarjat järjestetään?

Avoin, Naiset, Seniorit-40 ja -50, Juniorit-16 ja -19.

Pelaajakapasiteetti

Järjestävän seuran on pystyttävä ottamaan kisaan vähintään 144 pelaajaa niin, että avoimessa sarjassa on 72. Järjestäjä saa ottaa ilmoittautumisia enemmänkin.

Järjestävä seura saa päättää peliformaatin, mutta kuitenkin niin, että jokainen pelaaja saa pelata vähintään kolme täyttä kierrosta (kierros on 18 tai enemmän.)

Liitto tukee kisoja

Suomen frisbeeliitto on mukana tukemassa kisoja. Järjestävä seura saa SFL:lta rahallista tukea kisojen järjestelykuluihin 300 €. Järjestäjän on osoitettava tuelle ennalta määrätty kohde.

Järjestävä seura saa käyttöönsä SFL:n Kisakoneen, joka toimii ilmoittautumis- ja tulospalveluna.

SFL kustantaa PDGA:n palveluista koituvat kulut sekä mitalit/pokaalit.

Ilmoita hakemuksessa ainakin seuraavat asiat:

• Järjestävä seura
  • TD ja apulais-TD
  • Rata/radat
  • Kierrosten määrä ja alustava aikataulu
  • Osallistumismaksun suuruus ja payout -prosentti

Hakemus on lähetettävä 6.2.2011 mennessä osoitteeseen sihteeri@frisbeegolfliitto.fi.