Liitopäivät

Suomen frisbeegolfliiton Liitopäivät on jäsenseurojen ja aktiivien vuosittainen kokoontuminen, jossa tarkastetaan ja kehitetään toimintaa sekä luodaan suuntaviivoja SFL:n toiminnalle. Ensimmäiset Liitopäivät kutsuttiin koolle syksyllä 2014.

Liitopäivät kokoontuvat perinteisesti syksyllä kilpailukauden hiljentyessä. Osallistumisoikeus on kaikilla jäsenseuroilla.

Liitopäivien yhteydessä järjestetään perinteisesti myös SFL:n syyskokous, jossa mm. valitaan luottamushenkilöt hallitukseen erovuoroisten tilalle sekä vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma sekä budjetti.

Jukka Teräs oli toinen Liitopäivien 2016 ansioituneista luennoitsijoista.

Liitopäivät 2017

Vuoden 2016 Liitopäivät järjestettiin Kiipulassa, osoite: Kiipulantie 507, Turenki.

Käytössämme pysäköintialueet P4 ja P5 majoitusrakennus Oralan välittömässä läheisyydessä.

Katso alueen kartta

Liitopäivien alustava ohjelma

LIITOPÄIVÄ OPEN

2017 Liitopäivät käynnistyvät kiperistä väylistä ja kuumottavista puteista rakennetulla Liitopäivä Open -frisbeegolfkilpailulla. Pelimuoto on parigolf arvotuin parein – kannattaa varautua ja valmistautua ajoissa; liitopäiväpelurin listalla on ainakin kiekkojen ja suosikkipyyhkeen pesu, aurinkorasvan pakkaus, pähkinäpussin hankinta sekä suosikkisnapbackin lipan prässääminen vaateriin.

SUOMISPORT

Tämän vuoden Liitopäivillä esitellään Olympiakomitean jäsenpalveluna jäsenjärjestöilleen toteuttamaa SuomiSport -rekisterihallintajärjestelmää. SFL on siirtymässä kokonaan uuteen jäsenrekisteriin, jonka yhteyteen ollaan myöhemmin integroimassa mm. tapahtumanhallintaa ja muita hyödyllisiä ominaisuuksia.

SÄÄNTÖUUDISTUKSET

PDGA on uudistamassa sääntökirjansa. Vuoden 2013 versioon on luvassa sääntömuutoksia ja päivityksiä varsin reippaasti. Liitopäivillä käsitellään muutoksia ja muun muassa kansallisten käytäntöjen roolia sääntörintamalla.

SFL SYYSKOKOUS

Sunnuntaina Liitopäivien päätteeksi järjestetään Suomen frisbeegolfliiton syyskokous. Syyskokouksessa muun muassa valitaan SFL:n uusi hallitus sekä vahvistetaan vuoden 2018 budjetti. Syyskokouksessa jäsenyhdistyksen äänivaltaa käyttävällä tulee olla mukanaan valtakirja.

Huom! Syyskokoukseen osallistuminen on kaikille avointa. Liitopäivien osallistujarajoitus 2 hlö / seura ei luonnollisesti koske sunnuntain syyskokousta.

SFL_logo_PNG

ILMOITTAUDU MUKAAN!

Liitopäiville (la-su) voi osallistua enintään kaksi henkilöä per jäsenseura. Koordinoikaa ilmoittautumiset jäsenseurassanne, että kiinnostuneimmat pääsevät mukaan.

Ilmoittautuminen 2017 Liitopäiville: Linkki ilmoittautumiseen.

(Sunnuntain syyskokous on kaikille jäsenseuroille ja henkilöjäsenille avoin eikä edellytä ilmoittautumista.)

HINNAT JA HUONEVARAUKSET

Viikonlopun liitopäiville liitto kustantaa osallistujille kaksi lounasta, yhden päivällisen (Menu) ja kahdet iltapäiväkahvit. Majoituksen jokainen osallistuja / seura kustantaa itse. Kiipulan hinnat Liitopäiväosallistujille:

• 2 hengen huoneessa 45 eur/hlö/vrk
  • 1 hengen huoneessa 60 eur/hlö/vrk

Hinta sisältää aamiaisen, kuntosalin sekä saunan ja uimahallin käytön sovittuina ajankohtina.

Ilmoittautumisen jälkeen teidän tulee erikseen varata majoitus sähköpostitse: orala@kiipula.fi tai puhelimitse: 040 456 3060. Muistakaa mainita varauksen yhteydessä, että olette tulossa SFL Liitopäiville.

OHJELMA

Tervetuloa!