Liitopäivät

Suomen frisbeegolfliiton Liitopäivät on jäsenseurojen ja aktiivien vuosittainen kokoontuminen, jossa tarkastetaan ja kehitetään toimintaa sekä luodaan suuntaviivoja SFL:n toiminnalle. Ensimmäiset Liitopäivät kutsuttiin koolle syksyllä 2014.

Liitopäivät kokoontuvat perinteisesti syksyllä kilpailukauden hiljentyessä. Osallistumisoikeus on kaikilla jäsenseuroilla.

Liitopäivien yhteydessä järjestetään perinteisesti myös SFL:n syyskokous, jossa mm. valitaan luottamushenkilöt hallitukseen erovuoroisten tilalle sekä vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma sekä budjetti.

Liitopäivillä avataan väylää tulevalle toimintakaudelle.
Liitopäivillä päivitetään SFL:n yhteistä pelisuunnitelmaa.

Liitopäivät 2017

Vuoden 2017 Liitopäivien ajankohta ja pitopaikka ovat vielä päättämättä. Info julkaistaan alustavasti kesän aikana.

Liitopäivät 2016

Vuoden 2016 Liitopäivät järjestettiin Kiipulassa, osoite: Kiipulantie 507, Turenki.

Käytössämme pysäköintialueet P4 ja P5 majoitusrakennus Oralan välittömässä läheisyydessä.

Katso alueen kartta

Liitopäivien ohjelma

LIITOPÄIVÄ OPEN

2016 Liitopäivät käynnistyvät kiperistä väylistä ja kuumottavista puteista rakennetulla Liitopäivä Open -frisbeegolfkilpailulla. Pelimuoto on parigolf arvotuin parein – kannattaa varautua ja valmistautua ajoissa; liitopäiväpelurin listalla on ainakin kiekkojen ja suosikkipyyhkeen pesu, kenkien huolto ja aurinkorasvan pakkaus, pähkinäpussin hankinta sekä suosikkisnapbackin lipan hillitty käyristäminen.

Liitopäivät Openin palkinnoista löytyy voittajaparille Prodigyn BP3 -reppubägit!

Lisäksi kolme BP3-bägiä arvotaan lauantai-illan Liitopäiväarvonnassa osallistujien kesken (SFL hallitus ja toiminnanjohtaja eivät osallistu arvontaan).

VIERAILEVA LUENNOITSIJA

Vierailevana luennoitsijana vuoden 2016 Liitopäivillä tavataan fyysikko Ilkka Hendolin (”Frisbeen lento on fysiikan leikkiä” – Tekniikan Maailma 15/2016).

Hendolin vastaanottaa Liitopäivien osallistujilta etukäteen kysymyksiä ja pohdintoja aiheeseen liittyen.

SUURKILPAILUN JÄRJESTÄMINEN

Jukka Teräs (mm. EM-kilpailut 2016, DGWT osakilpailut) osallistuu Liitopäiville valaisemaan tuottajan/kilpailunjohtajan näkökulmasta suurkilpailun järjestämistä.

Teräksen esityksessä on varattu huomattava osuus kysymysten esittämiselle.

SFL SYYSKOKOUS

Sunnuntaina Liitopäivien päätteeksi järjestetään Suomen frisbeegolfliiton syyskokous. Syyskokouksessa muun muassa valitaan SFL:n uusi hallitus sekä päätetään vuoden 2017 budjetti.

Vastuu- ja hallituspaikkoja on jaossa kiinnostuneille; puheenjohtaja Ville Kotamäki päättää pitkän vastuukautensa ja Saija Lehto on ilmoittanut ettei ole käytettävissä hallitukseen kaudelle 2017. Nyt jos koska haetaan uusia innokkaita ja kyvykkäitä edustajia liiton hallitukseen.

Huom! Syyskokoukseen osallistuminen on kaikille avointa. Liitopäivien osallistujarajoitus 2 hlö / seura ei luonnollisesti koske sunnuntain syyskokousta.

SFL_logo_PNG

ILMOITTAUDU MUKAAN!

Liitopäiville (la-su) voi osallistua enintään kaksi henkilöä per jäsenseura. Koordinoikaa ilmoittautumiset jäsenseurassanne ajoissa, että kiinnostuneimmat pääsevät mukaan.I

lmoittautuminen 2016 Liitopäiville on suljettu.

Muistutus: Sunnuntain syyskokous on kaikille jäsenseuroille avoin eikä edellytä ilmoittautumista.

HINNAT JA HUONEVARAUKSET

Viikonlopun liitopäiville liitto kustantaa osallistujille kaksi lounasta, yhden päivällisen (Menu) ja kahdet iltapäiväkahvit. Majoituksen jokainen osallistuja / seura kustantaa itse. Kiipulaan on neuvoteltu edulliset hinnat aikavälille 15.-16.10:

• 2 hengen huoneessa 45 eur/hlö/vrk
  • 3 hengen huoneessa 35eur/hlö/vrk

Hinta sisältää aamiaisen, kuntosalin sekä saunan ja uimahallin käytön sovittuina ajankohtina.

• Yhden hengen huoneesta lisämaksu 25eur/yö.

Voitte varata majoituksen sähköpostitse: orala@kiipula.fi tai puhelimitse: 040 456 3060. Muistakaa mainita varauksen yhteydessä, että olette tulossa SFL Liitopäiville.

OHJELMA

Tervetuloa!