Syyskokouksen päätöksiä

Suomen frisbeegolfliiton sääntömääräinen syyskokous pidettiin liitopäivien yhteydessä viime sunnuntaina Peurungalla ja paikalla oli 16 jäsenseuraa edustettuina. Hallituksen ehdotukset toimintasuunnitelmaksi, budjetiksi sekä uusiksi jäsenyys- ja lisenssimaksuiksi hyväksyttiin ilman muutoksia.

Vuoden 2016 liittymis- ja jäsenmaksumalli ei muuttunut. Se perustuu edelleen jäsenseuran jäsenten määrään, ollen 2 euroa aikuiselta ja 1 euron juniorilta. Kilpailulisenssien kohdalla tapahtui suurin muutos ja kaudella 2016 on vain yksi lisenssi joka sisältää PDGA-jäsenyyden. Kilpailulisenssin hinta on aikuiselta 50 euroa ja juniorilta 25 euroa. Jäsen- ja lisenssitilaukset on mahdollista tehdä jäsenrekisteristä ennen vuoden vaihdetta, tästä päivityksestä tiedoitetaan lähempänä ajankohtaa.

Toimintasuunnitelma jatkaa liiton vision mukaisen toiminnan tukemista ja kehittämistä. Huomattavin muutos ensi vuodelle on kokopäiväisen toiminnanjohtajan palkkaaminen toteuttamaan tätä toimintaa, joka näkyy muutoksena myös budjetissa.  Toiminnanjohtajan paikan tarkemmat hakuehdot julkaistaan lähiaikoina. Toiminnan tueksi on haettu myös 100 000 euroa valtionapurahaa, joka toteutuessaan ohjataan toiminnanjohtajan palkkakuluihin sekä vision mukaisen toiminnan kehittämiseen.

Syyskokouksessa valittiin myös erovuorossa olevien tilalle uudet hallituksen jäsenet. Paikkoja oli tarjolla kolme ja niihin oli kolme ehdokasta tarjolla, joten Tuomo Tanskanen ja Ari Penttala jatkavat vanhoinana jäseninä ja Visa Ruuhinen nousi uutena tulokkaana SFL:n hallitukseen. Kiitämme  Teemu Malmelinia hallitusvuosista ja toivotamme Visan tervetulleeksi mukaan toimintaan!

SFL-logo-uusi