SFL hakee nuoriso- ja koulutuskoordinaattoria

Suomen frisbeegolfliitto ry hakee palvelukseensa määräaikaiseen työsuhteeseen nuoriso- ja koulutuskoordinaattoria. Tarjoamme kehittyvän ja ketterän toimintaympäristön vastuulliselle, oma-aloitteiselle ja vuorovaikutustaitoiselle henkilölle.

Työtehtävät

Nuoriso- ja koulutuskoordinaattorin tehtävänä on koordinoida, toteuttaa ja raportoida vuonna 2020 liitossa käynnistettävää juniorityöhön ja kouluyhteistyöhön painottuvaa hanketta. Hankkeen tavoitteena on edistää opetuksen ja koulupäivän liikunnallistamista sekä lasten ja nuoren arjen fyysistä aktiivisuutta frisbeegolfin keinoin.

Hankkeessa:

• kartoitetaan kouluilla ja niiden lähistöllä sijaitsevat frisbeegolfradat ja muut lajiympäristöt sekä niiden hyödyntäminen opetuksessa ja koulun toimintakulttuurissa
  • luodaan uusia toimintatapoja ratojen ja välineistön hyödyntämiseen opetuksessa, koulupäivän aikana ja koulupäivän jälkeisessä toiminnassa
  • suunnitellaan ja toteutetaan erilaisia materiaaleja lasten ja nuorten, seurojen, opettajien ja muiden aiheesta kiinnostuneiden käytettöön (esim. videot, verkkoympäristöt, kampanjat)
  • rakennetaan opettajien koulutusjärjestelmä frisbeegolfiin (materiaalit, alueelliset kouluttajat tai vastaavat)

Hanke on suunniteltu kolmivuotiseksi. Hanketyöhön haetaan vuosittain Opetus- ja kulttuuriministeriön hankeavustusta. Hankkeen toteutuslaajuus riippuu rahoituksen saamisesta.

Hanketyön ohella koordinaattorin työtehtäviin kuuluvat:

• Liiton muun koulutustoiminnan ja materiaalien kehittäminen yhteistyössä koulutusjaoston ja muiden yhteistyötahojen kanssa
  • Liiton junioriohjaus- ja valmennustoiminnan edistäminen, junioriakatemiatoiminnan perustaminen ja järjestäminen
  • Seurojen junioritoiminnan ja koulutoiminnan tukeminen, yhteyshenkilönä toimiminen koulutusasioissa
  • Liiton koulutus- ja leiritapahtumista vastaaminen

Työtehtävä on rakennettu osapäiväiseksi 28 h/vko. Työtä on mahdollista täydentää kokopäiväiseksi muilla toiminnanjohtajaa avustavilla tehtävillä. Työtehtävään sisältyy yhteistyössä määriteltävä, vähintään 3 kuukauden koeaika.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan keväällä 2020 ja on määräaikainen 31.5.2021 saakka. Määräaikaisuuden perusteena on projektityö. Työsuhdetta pyritään jatkamaan hankerahoituksesta riippuen. Koordinaattori työskentelee liiton toiminnanjohtajan alaisuudessa.

Työssä menestyminen edellyttää:

• Näkemystä juniorityön ja koulutustoiminnan kehittämisestä
  • Aiempaa kokemusta koulutus- ja ohjaustoiminnasta frisbeegolfin ja/tai muiden lajien parissa
  • Itsenäistä työskentelyotetta, kykyä etätyöskentelyyn
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • Valmiutta osin joustaviin työaikoihin ja matkustamiseen työtehtävissä kotimaassa omalla autolla tai julkisin kulkuneuvoin

Eduksi luetaan:

• Soveltuva koulutustausta ja soveltuvuus täydentäviin koulutuksiin
  • Lajituntemus ja kokemus frisbeegolfin ohjauksesta

Hakeminen

Työnhaussa noudatetaan Suomen frisbeegolfliiton yhdenvertaisuusperiaatteita. Tehtävään valittavalle hakijalle suoritetaan viranomaisen suppea turvallisuusselvitys sekä lasten kanssa toimivien rikostaustaselvitys. Erikseen voidaan toteuttaa henkilön suostumuksella laboratoriotestit (huumeseula) ennen sopimuksen allekirjoitusta.

Hae tehtävää 12.2.2020 mennessä. Kutsut Helsingissä viikoilla 9-10 erikseen määritettävinä päivinä järjestettäviin haastatteluihin lähetetään 21.2.2020 mennessä. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi realistisine palkkatoiveineen määräaikaan 12.2.2020 mennessä osoitteeseen: toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi otsikolla ”Hakemus koordinaattoriksi”.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

• Toiminnanjohtaja Anniina Ihamäki p. 050 596 0310 / toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi
  • Puheenjohtaja Ari Penttala p. 040 724 1644 / pj@frisbeegolfliitto.fi