Haku SFL:n Naisjaostoon kaudelle 2020-21 on avoinna

SFL.n Naisjaoston neljäs toimintavuosi on päättymässä ja on taas aika hakea uusia jäseniä jaostoon kaksivuotiselle toimintakaudelle vuosille 2020-2021.

Naisjaosto tukee toiminnallaan liiton yhdenvertaisuussuunnitelmaa, jossa yhtenä tavoitteena on kasvattaa nais- ja tyttöharrastajien määrää vuosi vuodelta. Tätä tavoitetta tukeakseen Naisjaosto muun muassa kerää ja jakaa tietoa harrastajilta ja seuroilta erilaisista tavoista, miten naisia saadaan lisää mukaan toimintaan. Lisäksi Naisjaosto koordinoi valtakunnallista Lady Tour -kilpasarjaa, joka toimii sekä matalan kynnyksen kisana aloitteleville naispelaajille että mukavana kisana ja tapahtumana jo pidempään harrastaneille naisille. Toimintaan voi kuulua myös jotain muuta. Jaosto suunnittelee itse toimintaansa omien kiinnostuksen kohteidensa mukaisesti.

Haku jaostoon on auki marraskuun loppuun asti. Jaostoon valitaan 5-6 jäsentä.

Täytä hakemus viimeistään 30.11.2019 täällä!

SFL:n hallitus käsittelee hakemukset ja on yhteydessä jaostoon valittuihin joulukuun aikana.

Laura Heikkilä, laura.heikkila@frisbeegolfliitto.fi tai 040 8258899