Prodigy Disc Europe jatkaa frisbeegolfin kansallisen pro-tourin pääyhteistyökumppanina

Suomen frisbeegolfliitto ja Prodigy Disc Europe ovat solmineet kahden vuoden mittaisen jatkosopimuksen frisbeegolfin kansallisen kärkikiertueen, pro-tourin, yhteistyökumppanuudesta.

Prodigy Disc Europe (PDE) on toiminut Suomen frisbeegolfliiton (SFL) kansallisen kärkikiertueen, pro-tourin, pääyhteistyökumppanina kaudesta 2018 alkaen. Nyt solmittu sopimus yhteistyökumppanuuden jatkamisesta kattaa kaudet 2020 ja 2021.

”Yhteistyö Prodigyn kanssa on ollut erittäin toimivaa, ja olemmekin liittona hyvin tyytyväisiä kumppanuuden jatkumisesta. Prodigyllä on aidosti halua myös kehittää pro-touria ja frisbeegolfia lajina eteenpäin”, liiton puheenjohtaja Ari Penttala toteaa.

”Kokemuksemme pro-tourista viime kausien osalta ovat olleet erinomaisia ja olemme pystyneet yhteistyössä sekä järjestävien seurojen että SFL:n kanssa nostamaan merkittävästi tourin profiilia. Pelaajilta ja katsojilta saatu palaute on ollut suurimmaksi osin varsin positiivista, mutta myös hyviä kehityskohtia on löytynyt. Lähdemme innolla kehittämään touria vieläkin paremmin pelaajia sekä yleisöä palvelevaksi kokonaisuudeksi”, Prodigy Disc Europen markkinoinnista vastaava Eetu Rantanen kommentoi.

”Tulemme lisäämään investointejamme touriin ensi vuonna merkittävästi. Näiden investointien myötä uskomme, että yhteistyössä SFL:n sekä järjestävien seurojen kanssa pystytään luomaan tourista yhä mielenkiintoisempi kokonaisuus sekä pelaajille että katsojille. Tavoitteenamme on palvella koko frisbeegolfyhteisöä, joten haluamme kohdistaa resurssit pelaajien kilpailukokemuksen lisäksi myös katsojien kokemuksen kehittämiseen”, Rantanen jatkaa.

Kiertueen kehittämiseksi on kaavailtu erilaisia uudistuksia, ja osakilpailuissa tullaan näkemään muun muassa aiempaa suurempi payout. Muista uudistuksista tiedotetaan tarkemmin kiertueen aikataulun ja paikkakuntien selvittyä.

Osakilpailujärjestäjäksi pro-tourille?

Kiertuekalenterin rakentaminen on nyt käynnissä, ja osakilpailujärjestämisestä kiinnostuneita pyydetäänkin ottamaan suoraan yhteyttä Prodigy Disc Europen markkinointivastaavaan Eetu Rantaseen (eetu.rantanen@prodigydisc.eu / 044 264 3882).

Lisätietoja:

Ari Penttala, Suomen frisbeegolfliitto ry (pj@frisbeegolfliitto.fi / 040 724 1644)
Eetu Rantanen, Prodigy Disc Europe (eetu.rantanen@prodigydisc.eu / 044 264 3882)

Yläbannerin kuva: SFL / Kaisa Pulju