Amateur Series -SM-karsintakilpailut 2019 vahvistettu

Suomen frisbeegolfliitto ry:n (SFL) Amateur Series -kisat on suunnattu amatöörien kärkitason- ja junioripelaajille. Kussakin Amateur Series -kilpailussa on jaossa paikkoja amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin.

Touko-heinäkuun aikana järjestettävissä Amateur Series -kilpailuissa on jaossa paikkoja amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin. Muut paikat amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin jaetaan villi kortti -käytännöllä.

Lisätietoja kilpailukonseptista ja paikkajaosta löytyy Amateur Series -sivulta.

Vuonna 2019 järjestetään yhteensä viisi Amateur Series -kilpailua, joista pohjoisin pelataan Rovaniemellä ja eteläisin Raaseporissa. Amateur Series -kilpailut, päivämäärät ja järjestäjät vuonna 2019 ovat:

• 4.-5.5. Mustikkavuori, Ähtäri (Ähtärin Urheilijat)
  • 1.-2.6. Kisakeskus, Raasepori (Raaseporin Korilla & Natural Born Disc Golfer)
  • 8.-9.6. Hiironen, Oulu (Oulun frisbeeseura)
  • 6.-7.7. Orimattilan kiekkopuisto, Orimattila (Orimattila Disc Club)
  • 13.-14.7. Toramo, Rovaniemi (Rovaniemen Rolffarit)

Kilpailuiden ilmoittautuminen tapahtuu Disc Golf Metrix -järjestelmässä. Metrixin lisäksi tiedotamme muun muassa ilmoittautumisaikatauluista myös liiton kanavissa (nettisivut, Facebook-sivu sekä kilpailuille luotavat Facebook-tapahtumat).