Joulukuun poikkeusajat liiton palveluissa

Liiton toiminnanjohtaja on poissa työasioiden äärestä joulukuussa kahtena ajankohtana seuraavasti:

• 6.-9.12.2018
  • 24.-30.12.2018

Pyhäpäivät ja loma-ajat aiheuttavat viivettä esimerkiksi SFL:n kilpailulisenssiin sisältyvien PDGA-jäsenyyksien uusimisessa ja tilaamisessa. Poikkeusaikoja lukuunottamatta PDGA-jäsenyyksiä uusitaan joulukuun ajan tavalliseen tapaan, jolloin viive on 0-3 vuorokautta. Loma-aikoina kertyneet jonot tyhjennetään heti niitä seuraavina arkipäivinä (10.12 ja 31.12.).

Mikäli tiedät tarvitsevasi SFL:n kilpailulisenssiin sisältyvän PDGA-jäsenyytesi voimaan siis joulukuun aikana, huomioithan kuukautta koskevat loma-ajat.

Yllä ilmoitettuina loma-aikoina akuuttien PDGA-jäsenyyksien uusimistarpeessa voi ottaa yhteyttä PDGA-maakoordinaattori Tapani Auluun: pdga@frisbeegolfliitto.fi.