Kilpailun haku ja järjestäminen

Lataa TD:n opas muistilistaksi kilpailujen järjestämiseen. (Huom! 2016 versio sisältää osittain vanhentunutta tietoa ja uudistuu kaudelle 2017!)

Tutustu myös ohjeistukseen 2017 osallistumismaksuista ja palkinnoista.

Kilpailun ajankohtaa valittaessa voit käyttää tukenasi alustavaa kilpailusuunnittelukalenteria, joka päivittyy noin viikon välein.

Käytä uudistunutta kilpailuhakemuspohjaa hakiessasi SFL:n alaista kilpailua.

Lataa pdf-kaavake koneellesi ja täytä se mahdollisimman täydellisin tiedoin. Tallenna ja toimita hakemus tiedostonimellä: KK-PP-Kilpailun_nimi (KK= kuukausi kahdella numerolla, PP= aloituspäivä kahdella numerolla)

Voit täydentää hakemuksen tietoja sähköpostitse niiltä osin, kuin tiedot eivät ole sisällytettävissä hakemukseen. Lähetä kilpailuhakemus lisätietoineen sähköpostitse SFL:n toiminnanjohtajalle.

SFL:n toiminnanjohtaja
Mikko Kaakinen
toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

p. o45 663 5168

Kaikkien SFL:n alaisten kilpailujen TD:llä sekä apu-TD:llä on oltava hyväksytysti suoritettuna ja voimassa PDGA:n virallinen toimitsijakoe. Toimitsijakokeessa käydään lävitse yleisimpiä sääntötulkintoja ja se suoritetaan sähköisesti, apuna saa käyttää PDGA:n sääntö- ja kilpailuopasta. Hyväksytysti suoritettu toimitsijakoe on voimassa kolme vuotta.

Huom! TD:n ja nimetyn apu-TD:n toimitsijakoe sekä kilpailulisenssi tulee olla voimassa kilpailun aikana. Lisenssi ja sääntökoe tulee olla myös voimassa ennen kuin kilpailu lisätään järjestelmiin (Kisakone, PDGA). Kilpailuhakemuksessa nimetyt kilpailunjohtajat voivat ottaa yhteyttä suoraan PDGA:n Suomen maakoordinaattoriin ja kysellä tunnuksia kokeisiin, mikäli sääntökoe on suorittamatta.

Kaikille SFL:n alaisten kilpailun TD:ille ja apulais-TD:ille myönnetään ilmainen sääntökoe.

PDGA:n Suomen maakoordinaattori
Tapani Aulu
pdga@frisbeegolfliitto.fi

Teosto ja Gramex – musiikin julkinen esittäminen

SFL on liittynyt Suomen Olympiakomitean kautta musiikin julkisen esittämisen sopimuksen piiriin.

Sopimukset antavat liitoille ja seuroille oikeuden käyttää musiikkia järjestämässään:

• liikunta-ja urheilutoiminnassa, esimerkiksi kilpailuissa, harjoituksissa, kilpailu-ja harjoitusalueella sekä liikunta-ja urheilutapahtumissa
  • pienimuotoisissa oheistapahtumissa, esimerkiksi myyjäisissä, juhlissa ja illanvietoissa, näytöksissä sekä leiritilaisuuksissa

Sopimukset edellyttävät, että on kyse:

• yhteensä alle 15 000 hengen liikunta- ja urheilutapahtumasta
  • yhteensä alle 200 hengen oheistapahtumasta
  • lajiliiton, seuran tai joukkueen järjestämästä tapahtumasta, toiminnasta tai tilaisuudesta

Lisätiedot: Sport.fi