Powergrip pro-tourin pääsponsoriksi

Kauden 2017 kotimainen kärkikiertue on nimeltään Powergrip Pro Tour.

Powergrip lähtee innolla mukaan toteuttamaan kiertuetta. Toimitusjohtaja Pasi Laukkanen kommentoi yhteistyötä:

”Suomen Frisbeegolfliitto on Powergripille erinomainen yhteistyökumppani ja haluamme olla näkyvästi tukemassa myös liiton kilpailutoimintaa.

SFL:n organisoima Pro Tour -kiertue on viime vuosien saatossa kasvanut pelaajien keskuudessa arvostetuksi kilpailusarjaksi ja sen osakilpailut ovat kauden seuratuimpia kilpailuja Suomessa.

Tämän vuoden Pro Tour -osakilpailut järjestetään radoilla, joista kaksi on pelaajille tuttuja aiempien vuosien SM-kilpailuista ja mukana on myös kaksi uudempaa rataa tuomassa vaihtelua ja haastetta.

Toivottavasti kilpailu Pro Tourin voitosta säilyy tiukkana loppuun saakka ja mestarit päästään kruunaamaan vasta viimeisen osakilpailun jälkeen!”

Powergripillä on myös huipputason edustusjoukkue, Team Powergrip. Viime vuoden Grip Eq -tourilla Janne Hirsimäki (kuvassa) sijoittui avoimessa luokassa toiseksi ja Jenni Eskelinen voitti naisten luokan. Kuva: Kari Toivonen

Powergrip Pro Tour 2017

6.-7.5. Jyväskylä

1.-2.7. Tammisaari

12.-13.8. Pori

16.-17.9. Siilinjärvi

Pro-tour on valtakunnallinen kärkikiertueemme, jossa kilpaillaan perinteisesti osakilpailupalkintojen ohella kiertueen kokonaispalkinnoista.

2017 pro-touria käytetään myös yhtenä kriteerinä vuoden 2018 EM-joukkueen valinnoissa.

SFL tehostaa kiertueen viestintää kaudella 2017: Keväällä julkaistaan Powergrip Pro Tour -verkkosivusto.

Amatöörikiertueen yhteistyökumppaniksi voi vielä esittää tarjouksia

SFL toteuttaa kaudella 2017 myös perinteisen amatöörikiertueen, joka toteutetaan viiden osakilpailun sarjana.

Tarjouksia kiertueen nimikkosponsoriksi ehtii esittää vielä huomenna 14.2.

Lisätietoja: https://frisbeegolfliitto.fi/2017/01/30/amatoorikiertue-2017/