Liitopäivät 2016

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen yhteiset Liitopäivät järjestetään 15.-16.10. Kiipulassa, Turengissa.

Perinteiset kehitys- ja syyskokouspäivät pitävät sisällään paljon hyödyllistä tietoa, tulevaisuuden suuntaviivojen raamittelua sekä rentoa yhdessäoloa alati kasvavan frisbeeperheemme kesken!

SFL uusi logo

Liitopäivät Open

2016 Liitopäivät käynnistyvät kiperistä väylistä ja kuumottavista puteista rakennetulla Liitopäivät Open -frisbeegolfkilpailulla. Pelimuoto ja kisan tarkempi formaatti julkaistaan lähempänä – kannattaa kuitenkin varautua ajoissa; liitopäiväpelurin listalla on ainakin kiekkojen ja suosikkipyyhkeen pesu, kenkien huolto ja aurinkorasvan pakkaus, pähkinäpussin hankinta sekä suosikkisnapbackin lipan hillitty käyristäminen.

SFL syyskokous

Sunnuntaina Liitopäivien päätteeksi järjestetään Suomen frisbeegolfliiton syyskokous. Syyskokouksessa muun muassa valitaan SFL:n uusi hallitus sekä päätetään vuoden 2017 budjetti.

Vastuu- ja hallituspaikkoja on jaossa kiinnostuneille; puheenjohtaja Kotamäki päättää pitkän vastuukautensa ja Saija Lehto on ilmoittanut ettei ole käytettävissä hallitukseen kaudelle 2017. Erovuoroisten hallituslaisten tilalle haetaan uusia innokkaita ja kyvykkäitä edustajia.

Huom! Syyskokoukseen osallistuminen on kaikille avointa. Liitopäivien osallistujarajoitus 2 hlö / seura ei luonnollisesti koske sunnuntain syyskokousta.

Liitopäivien ohjelmarunko

• Liitopäivät Open -frisbeegolfkisa osallistujien kesken
  • Katsaus kauteen 2016 ja tulevan kauden suunnittelua
  • Kuinka järjestää nykypäivän mittava frisbeegolfkilpailu
  • Ryhmätyöstöjä, mm. seuratoiminnan ja kilpailutoiminnan kehittäminen
  • Frisbeehenkistä illanviettoa rennolla saatolla
  • Frisbeegolfliiton syyskokous ja SFL uuden puheenjohtajan valinta Ville Kotamäen puheenjohtajakauden päättyessä
  • Hallituksen valinta (Saija Lehto ilmoittanut, ettei jatka hallituksessa)
  • Erovuoroisten hallituslaisten tilalle mahdollisesti uusien innokkaiden jäsenten valinta
  • Roppakaupalla muuta hyödyllistä ja innostavaa kuultavaa ja tehtävää

Ilmoittaudu mukaan!

Liitopäiville (la-su) voi osallistua enintään kaksi henkilöä per jäsenseura. Koordinoikaa ilmoittautumiset jäsenseurassanne ajoissa, että kiinnostuneimmat pääsevät mukaan.

Sitovat ilmoittautumiset 30.09. mennessä tämän linkin kautta:

Google forms

tai sähköpostitse: sihteeri(at)frisbeegolfliitto(piste)fi

Muistutus: Sunnuntain syyskokous on kaikille avoin eikä edellytä ilmoittautumista.

Hinnat

Viikonlopun liitopäiville liitto kustantaa osallistujille kaksi lounasta, yhden päivällisen ja kahdet iltapäiväkahvit. Majoituksen jokainen osallistuja kustantaa itse. Kiipulaan on neuvoteltu edulliset hinnat aikavälille 15.-16.10:

• 2 hengen huoneessa 45 eur/hlö/vrk
  • 3 hengen huoneessa 35eur/hlö/vrk

Hinta sisältää aamiaisen, kuntosalin sekä saunan ja uimahallin käytön sovittuina ajankohtina.

*****

Lähtekää mukaan bägit piukassa hyviä ideoita sekä avointa, keskustelevaa asennetta!

Tavataan Kiipulassa!