SFL kevätkokouksen 2016 yhteenvetoa

Suomen frisbeegolfliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestettiin 19.3. Mäkelänrinteen Uintikeskuksessa.

Kokouksen puheenjohtajana toimi dynaamisin ja kokenein ottein Jenni Anttila.

Liiton puheenjohtaja Ville Kotamäki esitteli asialistan mukaisesti hyväksyttävinä olevat asiakirjat; tilinpäätös ja vuosikertomus 2015. Toiminnantarkastaja Markus Stigzelius esitteli toiminnantarkastajan lausunnon. Paikalla olleet 10 jäsenseurojen henkilöjäsentä hyväksyivät yksimielisesti esityslistan mukaiset asiakirjat ja myönsivät hallitukselle vastuuvapauden.

Lisäksi valittiin esityslistan mukaisesti SFL:n hallitukseen uusi jäsen. Kevätkokous valitsi yksimielisesti hallitukseen Matti Penttilän (PuskaPuttaajat).

Näyttökuva 2016-03-19 kello 15.37.05

Kokouksen jälkeen kahviteltiin vapaamuotoisesti ruuhkaisassa uimakeskuksen kahviossa.