SFL hakee toiminnanjohtajaa

SFL logo
Toimintamme laajentuessa Suomen frisbeegolfliitto ry hakee kokopäiväistä toiminnanjohtajaa. Työtehtäväsi on jalkauttaa liiton hallituksen linjaukset jokapäiväiseen toimintaan sisältäen mm. kilpailutoiminnan koordinoinnin, sponsorisopimusten hankinnan, tiedottamisen sekä toimimisen SFL:n yhteyshenkilönä kisajärjestäjien suuntaan. Tulet myös uutisoimaan frisbeeyhteisön tapahtumia niin jäsenistölle kuin valtamedioillekin. Tarvittaessa demoat frisbeegolfia erilaisissa yleishyödyllisissä liikuntatapahtumissa ja toimit liiton yhteyshenkilönä tärkeimpien sidosryhmiemme kanssa, esim. Valon ja ADT:n. Lisäksi valmistelet ja esittelet hallituksen kokouksiin liittyvät aineistot ja osallistut myös itse kokouksiin. Olet työajoiltasi joustava ja pystyt erityisesti kesäkaudella työskentelemään myös iltaisin ja viikonloppuisin. Lopullinen toimenkuva määritellään hakijan osaamistason mukaan.

Edellytämme sinulta:
• Tunnet lajin ja sen säännöt.
• Olet sujuva viestinnässä ja pystyt kommunikoimaan vakuuttavasti niin kirjallisesti kuin suullisestikin, tarvittaessa myös englanniksi.
• Käytät myös sujuvasti sosiaalista mediaa.
• Tulet helposti toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
• Pystyt auttamaan ja neuvomaan isojenkin kilpailujen järjestäjää.
• Pystyt ottamaan annettuja tehtäviä vastaan ja tekemään töitä itsenäisesti.
• Myynti- ja markkinointihenkisyys ja kokemus alalta katsotaan eduksi.

Työsuhteesi on määräaikainen tammikuun alusta vuoden 2016 loppuun asti ja siitä eteenpäin jatkuva toistaiseksi, molempien osapuolten niin halutessa. Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen sähköpostilla sihteeri@frisbeegolfliitto.fi 30.11.2015 mennessä.

Lisätietoja antaa SFL:n sihteeri Saija Lehto, sihteeri@frisbeegolfliitto.fi, 050 483 5076 (puhelintiedustelut miel. iltaisin ja viikonloppuisin).