Tervetuloa Liitopäiville Peurunkaan 17.-18.10.

Suomen frisbeegolfliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen suunnittelutilaisuus järjestetään viimevuotiseen tapaan kylpylähotelli Peurungassa lokakuun puolivälissä.

Liitopäivillä paneudumme tulevan kauden polttaviin aiheisiin. Luvassa mm. palkintojen verotus, koulutustarjonta ja ensi kauden rakenne. Luvassa myös ryhmätöitä, frisbeegolfkisaa ja paljon muuta seuratoimintaan liittyvää hyödyllistä faktaa.

Kaiken kruununa pidetään frisbeegolfliiton syyskokous heti liitopäivien ohjelman loputtua sunnuntaina. Syyskokoukseen toivotaan osallistujia mahdollisimman monesta seurasta, sillä valitaanhan siellä esimerkiksi erovuoroisten tilalle mahdollisesti uusia innokkaita tekijöitä johdattelemaan frisbeegolfia entistäkin suurempiin mittoihin. Syyskokoukseen osallistumiseen äänivaltaisena tarvitaan osallistujan mukaan täytetty valtakirja. Valtakirjan voi ladata: https://frisbeegolfliitto.fi/wp-content/uploads/2015/09/SFL_kokousvaltakirjamalli.pdf

Viikonlopun liitopäiville liitto kustantaa osallistujille kaksi lounasta, yhden päivällisen ja kahdet iltapäiväkahvit. Majoituksen jokainen osallistuja kustantaa itse. Peurunkaan on neuvoteltu edulliset hinnat aikavälille 17.-18.10.

Kylpylähotellissa
2hh:ssa 59 € / hlö / vrk (norm 89 e)2
hh:ssa 89 € / hlö / vrk (norm. 143 e)

Peurunkapihan rivitalohuoneissa
2hh:ssa 49,50 € / hlö / vrk (norm 72,50 e)
1hh:ssa 89 € / hlö / vrk (norm 129 e)

Peurunkamäen rivitalohuoneissa
2hh:ssa 39,50 € / hlö / vrk (norm 64,50 e)
1hh:ssa 69 € / hlö / vrk (norm 95 e)

Hintoihin sisältyy
– aamiainen
– teemakylpylän sekä kuntosalien vapaa käyttö

Huonevaraukset tulee tehdä 2.10. mennessä joko myyntipalvelusta puh. 020 751 6300 tai peurunka@peurunka.fi. Varauksen yhteydessä muistakaa ilmoittaa, että olette tulossa frisbeegolfliiton liitopäiville, niin saatte alennetun hinnan.

Huoneet saa käyttöön tulopäivänä klo 15 ja luovutus lähtöpäivänä klo 12 mennessä.

Peurunka Areenalla esiintyy YÖ, keikkaliput 16-18 e / henkilö.

Liitopäiville voi osallistua maksimissaan kaksi henkilöä per seura. Sitovat ilmoittautumiset 2.10. tämän linkin kautta: http://goo.gl/forms/prlIyriOwD

Tarkempi aikataulu varmistuu lähempänä ajankohtaa. Kannattaa kuitenkin varautua olemaan paikalla heti lauantaiaamusta klo 9.30, jolloin liitopäivien virallinen lähtölaukaus kajahtaa ilmoille parikilpailun pelaajakokouksen merkeissä. Kilpailu pelataan ennakkoon arvotuin parein.

Ottakaahan kaikki mukaan paljon hyviä ideoita sekä avointa mieltä. Tervetuloa!