Liiton kevätkokouksessa äänestettiin

SFL uusi logo Suomen frisbeegolfliiton sääntömääräinen kevätkokous pidettiin Helsingissä 29.3.2015. Paikalla oli 12 edustajaa kuudesta jäsenseurasta, joista neljä hallituksen jäsentä. Ennen virallista osuutta palkittiin vuoden parhaat 2014. Valitettavasti ketään palkinnon saajista ei päässyt paikalle, joten palkinnot toimitetaan myöhemmin saajilleen.

Kevätkokouksen puheenjohtajaksi valittiin Ari Penttala ja hänen johdollaan käytiin läpi viime vuoden tilinpäätös, toimintakertomus sekä toiminnantarkastajan lausunto. Tilinpäätös vahvistettiin ja vastuuvapaus myönnettiin hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.

Viimeisenä kohtana esityslistalla oli uuden jäsenen valinta liiton hallitukseen Kiril Häyrisen tilalle vuoden 2015 loppuun saakka. Ehdotuksia tuli kolme: Jani Saukko, Toni Toivonen ja Ari Penttala, joten edessä oli äänestys. Kokouksessa oli edustettuna yhteensä 75 ääntä ja ne jakautuivat seuraavasti: Jani Saukko 30, Ari Penttala 30 ja Toni Toivonen 15. Tasatilanne ratkaistiin arvalla ja hallitukseen valittiin Ari Penttala.

Kokouksen jälkeen nautittiin liiton tarjoamat kahvit ja munkit.

Päivitetty hallitus jakoi töitä siten että jatkossa Ari vastaa pari- ja sekaparigolfin SM-kisoista kaudella 2015, sekä jatkaa myös roolissaan eteläisen alueen aluevastaavana.