Keskustelutilaisuuksia jäsenseuroille

Liiton keskustelufoorumin jäsenseuraosiossa on tiedot hallituksen järjestämistä tilaisuuksista. Tähän osioon pitäisi olla pääsy kaikkien jäsenseurojen hallitusten jäsenillä. Jos kuulut edellä mainittuu joukkoon etkä näe seurafoorumia, ilmoita nimesi ja foorumin käyttäjätunnuksesi toiminnanohjaajalle sähköpostitse.

Miksi tällaisia tilaisuuksia järjestetään?

Frisbeegolf on Suomen nopeimmin kasvava urheilulaji. Jäsenmäärän kasvu on viimeisen viiden vuoden aikana ollut huimaa ja kasvu näyttää jatkuvan edelleen. Liiton toiminnan pitää pystyä vastaamaan niihin haasteisiin, joita jäsenmäärän nopea kasvu tuo tullessaan. Ja kuten hyvin tiedämme, jäsenseuroilla on tässä toiminnassa erittäin suuri vastuu. Näillä tilaisuuksilla liiton hallitus haluaa auttaa ja kehittää seurojen toimintaa saaden samalla suoraa palautetta ja kehitysideoita myös omaan toimintaansa.

Kenelle nämä tilaisuudet on tarkoitettu?

Kaikille jäsenseurojen hallitusten jäsenille ja niille, jotka ovat aktiivisesti seuratoiminnassa mukana. Toki muutkin jäsenet ovat tervetulleita.

Kevään loput tilaisuudet:

• Pori la 20.4. klo 10, WinNova, Mekaanikontie 2, Pori
  • Tampere la 20.4. klo 16, Cumulus, Koskikatu 5, Tampere
  • Lahti su 21.4. klo 14, Scandic, Vesijärvenkatu 1, Lahti
  • Jyväskylä pe 14.6.2013 klo 19, kylpylähotelli Peurunka, Peurungantie 85, 41340 Laukaa
  • Oulu tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin

Tervetuloa!