Jäsenrekisterin päivitys valmis

Kauden 2013 päivitykset jäsenrekisteriin on saatettu päätökseen ja sekä vanhojen jäsenyyksien uusinta että uusien jäsenten lisääminen on taas avoinna niin seurojen rekisterivastaaville kuin SFL:n suorajäsenillekin.

Jäsenseuravastaavia pyydetään päivittämään rekisteriin seurojen laskutushenkilön nimi ja sähköposti. SFL:n tilitoimisto laskuttaa seuroja annetun tiedon perusteella noin 3-4 kertaa vuodessa.

Jäsenrekisterin perusperiaate ei ole muuttunut päivityksen myötä, eli jäsenseurojen jäsenet maksavat omalle seurallensa tarvittavat maksut ja seurojen jäsenrekisterivastaava/t aktivoivat lisenssit rekisteristä, jolloin jäsenyys ja mahdollinen kilpailulisenssi ovat välittömästi siitä hetkestä eteenpäin voimassa. Kuten viime kaudellakin, jokainen jäsenseuran jäsen on samalla myös SFL:n jäsen ja kilpailulisenssien tilaus on mahdollista vain SFL:n jäsenille. SFL:n jäsenmaksut ja kisalisenssien hinnat löytyvät täältä.

Uusille pelaajille huomioitavaa on se että A-lisenssiin liittyvä PDGA-jäsenyydet tilataan viikoittain SFL:n maakoordinaattorin toimesta rapakon takaa ja varsinaisen PDGA-numeron saapumisessa voi kestää joitakin viikkoja. Numeron puuttuminen ei kuitenkaan ole este kilpailemiselle.

Jäsenrekisteriin on päivitetty PDGA-ratingit 1.1.2013 olleen tiedon perusteella.

Uudet PDGA-jäsenet voivat halutessaan tilata myös PDGA:n kiekon hintaan 10 euroa. Niin uusien kuin uusivienkin PDGA-jäsenten on mahdollista tilata Discgolfer-lehden vuosikerta (4 numeroa) hintaan 30 euroa.