Haetaan kisajärjestäjiä kauden 2012 toureille

Pro-tour 2012

Suomen Frisbeeliitto organisoi kaudella 2012 tourin jossa pelataan neljä kaksipäiväistä osakilpailua.
  • Kilpailuissa heitetään vähintään 3 x 18 väylää.
  • Sarjoina Avoin, Naiset, Seniorit-40 ja Seniorit 50.
  • Kilpailumaksu on avoimessa sarjassa 30€ ja muissa sarjoissa 20€.
  • Kunkin osakilpailun osallistumismaksuista 30 % menee kilpailun järjestäjälle.Osakilpailujen palkintorakenteena noudatetaan PDGA:n top25 % -ohjetta, siten että payout on 70 %.
  • Sarjoissa jaetaan rahapalkinnot.
  • Kilpailun järjestäjä voi lisätä palkintopottiin sponsoripalkintoja.
  • Pelaajan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua.
  • SFL jakaa kunkin sarjan yhteispisteissä kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia.
  • Kilpailuja voi järjestää vain Suomen Frisbeeliiton jäsenseura.

Pro-tourin osakilpailuja ei voi järjestää samanaikaisesti tärkeimpien EuroTourin kisojen, tai Major-, SM- ja EM-kisojen kanssa. Nämä kilpailut ja niiden päivämäärät ovat:

1. Copenhagen Open 14.-15.4
  2. Tali Open 4.-6.5.
  3. Swiss Open 19.-20.5.
  4. Stockholm Open 29.6.-1.7.
  5. SM-kisat 27.-29.7.
  6. EM-kisat 16.-19.8.

Pro-tourin tarkemmat säännöt löytyvät SFL:n kotisivuilta osoitteesta: https://frisbeegolfliitto.fi/kilpailutoiminta/frisbeegolf/pro-tour-2012-kilpailusaannot/

Amatööri-tour 2012

Suomen Frisbeeliitto organisoi kaudella 2012 amatööreille, junioreille ja naisille sarjan jossa pelataan neljä yksi- tai kaksipäiväistä osakilpailua.

• Kilpailuissa heitetään vähintään 2 x 18 väylää.
  • Kisat joko 1- tai 2-päiväisiä.
  • Sarjoina Advanced Amateur, Intermediate Amateur, Naiset ja Juniorit.
  • Kilpailumaksu juniorisarjassa 10€ ja muissa sarjoissa 20€.
  • Kaikissa sarjoissa jaetaan tuotepalkinnot.
  • Kilpailun järjestäjä voi lisätä palkintopottiin sponsoripalkintoja.
  • Pelaajan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua.
  • Kilpailuja voi järjestää vain Suomen Frisbeeliiton jäsenseura.
  • Kilpailuja ei voi järjestää samanaikaisesti SM-kisojen kanssa 27.-29.7.
Amatööri-tourin tarkemmat säännöt löytyvät SFL:n kotisivuilta osoitteesta: https://frisbeegolfliitto.fi/kilpailutoiminta/frisbeegolf/amatoori-tour-2012-kilpailusaannot/
Kisahakemukset molemmille toureille on toimitettava 15.3.2012 mennessä osoitteeseen toiminnanohjaaja@frisbeegolfliitto.fi.
Toiminnanohjaajalle voi osoittaa myös lisäkysymykset kisoihin liittyen.