Palkataan toiminnanohjaaja

Suomen frisbeeliitto hakee toiminnanohjaajaa osa-aikaiseen työsuhteeseen. Työtehtäväsi tulevat olemaan monipuolisia, sisältäen mm. kilpailutoiminnan koordinoinnin, tiedottamisen, sekä toimimisen SFL:n yhteyshenkilönä kisajärjestäjien suuntaan. Tulet myös uutisoimaan frisbeeskenen tapahtumia niin jäsenistölle kuin valtamedioillekin. Tarvittaessa demoat frisbeegolfia erilaisissa yleishyödyllisissä liikuntatapahtumissa. Lisäksi valmistelet ja esittelet hallituksen kokouksiin liittyvät aineistot ja osallistut myös itse kokouksiin (ilman äänivaltaa). Mitä kaikkea muuta tehtäviisi kuuluu, siitä voimme sopia tarkemmin keskenämme.

Edellytämme sinulta:

• Että tunnet lajin ja sen säännöt, eikä kilpaurheilu ole sinulle vierasta.
  • Pystyt ottamaan annettuja tehtäviä vastaan ja tekemään töitä itsenäisesti.
  • Pystyt kommunikoimaan sujuvasti niin kirjallisesti kuin suullisestikin ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Tarjoamme sinulle osa-aikaista työtä 33 h kuukaudessa ja palkkaa 400 eur/kk. Työsuhteesi alkaa 1.1.2012 ja on vuoden määräaikainen, sekä siitä eteenpäin jatkuva toistaiseksi, molempien osapuolten niin halutessa.

Vapaamuotoiset hakemukset ja tiedustelut voi osoittaa sähköpostitse osoitteeseen sihteeri@frisbeegolfliitto.fi, 9.10.2011 mennessä.